6 Ağustos 2010 Cuma

Çocuklar Duymasın Reytingleri Ezdi Geçti!

Çocuklar Duymasın 2010 yılında bence güzel bir dönüş yaptı. 7 yıl dilekolay be, ayrıca geçen yıllardan sonra dün akşam harika bir reyting patlamasıyla, Kavak Yelleri'ni 3'e katlamış! Tebrik ediyorum, ben de izledim. Ne bileyim, o minik oyuncuların dahi büyümüş olması bana ayrı bir hoş geldi. Sanki tanıdık bir komşumu yıllar sonra yeniden görmüş de oturmaya gitmişim gibi oldu. Sanırım halkın da reytingle verdiği tepkisi beni doğruluyor. Reyting tutkunu biri değilim, yani burada yüksemiş hurra oraya gidelim demem. Ama kalite reytingi katlıyorsa, bunu da bağıra bağıra söylerim.

Dizi hakkında böyle karakter tahlili tarzı şeylere girmeyeceğim, karakterlerin büyük çoğunluğu çizgisini koruyor, ufak değişiklikler geçirseler de. Eksiklerimiz var ama, Selami'miz malum Arka Sokaklar'ın yıldız Hüsnü, artık Libya'daymış; Dominant Teyze onu boşamış. Bir eksik daha var işte bu eksikliği çok hissettim. Kötü Kadın Müzeyyen, dizide de vefat etmiş, gerçek hayatta olduğu gibi. Dizi başlamadan önce oyuncuların görüşlerinin yayınlandığı bantlarda, eşinin konuşurken döktüğü gözyaşları beni derinden etkiledi.

Şimdi Furkan'ın müzik hayatına girecekken, Duygu'nun çıtı pıtı güzel mi güzel bir kız olduğunu da söyleyeyim de içim rahat etsin. Bu arada Yasemin hanım için aynısını diyemeyeceğim, şok oldum bir daha dosya falan istemesinler ondan :D Neyse benim derdim Furkan'ın gerçekten dinlerken müthiş zevk aldığım "Aşksın Sen" adlı parçasına gelmek, ben daha önce dinlememiştim.

Furkan Kızılay Aşksın Sen


Bunlar Üsttekinin Akrabaları :)
Yazı Hakkında
Bu yazı 6 Ağustos 2010 Cuma kategorisinde yazılmıştır.

10 değerli insan fikrini bildirmiş (:

duyguseli dedi ki...

A ben kaçırdım :S
Ddizi.com'a düşmüştür ama kesin hemen izlicem merak ettim :)

eybat dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Caner dedi ki...

Merakından izlemiştir halkımız.
Ben izlemedim,hatırlasam bakardım bende.

Ayrıca Duygu,eski Duygu değil.
Bu farklı bir oyuncu.

Trigonomik dedi ki...

@Duyguseli
İzle izle :D

@eybat
evet kendini zamanla geliştirince daha bir harika olur :D

@Caner
Meraktan olsa sıkılınca kanal değişirlerdi. Bence bir özlem bir hasret var :)
Aaaa onu bilmiyordum bak :D Öyle bile olsa çok şeker bir kız gelmiş :))

Yorumlara teşekkür furkan hakkında bir yorum gelmemiş ama neyse :)

eybat dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Trigonomik dedi ki...

@eybat
Furkan konusunda ilk yorumu yazdığın için ayrıca teşekkürler :)

Sanart Madamı dedi ki...

Vayy bu dizi yeniden mi başlamış. Şimdi burda gördüm insan arada tv izlemeli, dedikoduları dinlemeli (:

Özgür Usta dedi ki...

Eskisi kadar tutacağını düşünmüyorum. Dizinin yeni versiyonunda değişmeyen tek şeyin Pınar Altuğ olduğu da dikkatleri çekmiyor değil :)

Maya dedi ki...

ben de izledim çocuklar duymasın'ı, çaycı hüseyin'i özlemişim, ne alakaysa :D

Trigonomik dedi ki...

@Sanart Madamı
Dün akşam tekrar bile vardı :)

@Özgür Usta
Eskisi kadar tutmasa da bence gündüz kuşağında daha çok tutabilir. Yani önce akşamları bölümler yayınlansın sonra gündüz kuşağında daha çok sevilir :)

@Maya
Çaylarrr... yok artık :D

Yorum Gönder